Sprawdź jak w 5 prostych krokach zwrócić do Nas zakupione okulary.

Krok 1

Starannie zabezpiecz i zapakuj produkt wraz z otrzymanymi akcesoriami (etui, ściereczka do czyszczenia w oryginalnych opakowaniach, certyfikat autentyczności jak i otrzymane gratisy) najlepiej wykorzystując to samo opakowanie, w którym został wysłany.

Krok 2

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki. Potrzebujesz nowego formularza zwrotu? Pobierz go tutaj

Pamiętaj, że jest to bardzo ważne i jest nam potrzebne do prawidłowego przetworzenia zwrotu.

Krok 3

W chwili, gdy Twoja paczka będzie już gotowa, wyślij ją do nas pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej do naszego punktu odbioru:

Eyephoria K. Florczak, M. Ochmanska
ul. ks. Zygmunta Trószyńskiego 7
01-693 Warszawa Polska

*Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, które zostaną uszkodzone lub zagubione w drodze do nas. Zalecamy również ubezpieczenie przesyłki.Wybrany przez Ciebie sposób zapakowania i wysyłki paczki musi być bezpieczny.

Krok 4

Wybrałaś/łeś płatność za pobraniem? Skontaktuj się z nami w momencie dokonywania zwrotu. Masz dwie możliwości formularz kontaktowy lub mail na adres: [email protected] pamiętaj o dodaniu tam numeru konta bankowego na który mamy zwrócić Ci środki- przyspieszy to cały proces

Krok 5

W momencie, gdy tylko otrzymamy i przetworzymy Twój zwrot w magazynie, nasz zespół powiadomi Cię o tym mailowo.

Krok 6

Po weryfikacji stanu zwrotu rozpoczniemy procedurę pełnego zwrotu środków. Proces ten może zająć od 2 do 5 dni roboczych zanim środki wpłyną na Twoje konto. Czas ten zależy od wybranej przez Ciebie metody płatności, rodzaju konta czy polityki Twojego banku.